choooo!

Jag vet att jag inte uppdaterat på.. ja, ungefär 3 veckor? Det har hänt lite saker hemma och så.. Aja. Idag var jag på tokio hotel konsert. JAG ÄR LYCKLIGAST I VÄRLDEN!

 

konserten var underbar alltså! Först fick vi stå i typ 1½ timme utomhus. Det var ju folk som hade tältat, så det låg filtar och sånt överallt. Sen var det insläpp, och då var det bara att spriiiiiiiiiiinga till parketten. Sen så tog det en timme innan dom började spela. När dom började spela.. Alltså jag kan inte förklara med ord hur det kändes! underbart. världens bästa dag alltså, ett minne för livet! När dom körde 'the world behind my wall' ALLTSÅ ÄRLIGT JAG KUNDE INTE HÅLLA TÅRARNA TILLBAKA! Ni anar inte hur det känns. En underbart underbart underbart fin känsla asso ÅÅÅÅH! jag önskar jag kunde förklara. Glädjen är obeskrivlig.

Den bästa dagen i mitt liv.
 Tokio Hotel



BTW. 2 veckor med älskling idag.
alla ska gratta


Kommentarer
Postat av: zacke

grattis

2010-03-05 @ 20:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0