..<3

Jag torkar bort en tår, fast fler kommer rinna, sluter mina ögon, glider fram genom dimman,
försöker vara stark i stunder av smärta, hålla mig på fast mark och lätta mitt hjärta men
smärtan vägrar dämpa så jag fortsätter kämpa, försöker vara glad och jag fortsätter
skämta, men ingenting kan nånsin bli som förut tar en tyst minut innan tiden tar slut,
jag hatar det du gjort men jag älskar dig ju så, allt gick alldeles för fort men jag måste förstå
mitthjärta börjar banka, hjärnan fylls med tankar, jag har svårt att fatta går runt som en skugga
genom mörkret utan lampa jag trampar på, fast det känns så hårt, men det finns ingenting som kan
stilla min gråt, jag vill känna din närhet och höra dig skratta, tiden som har varit har fått mig att fatta..
where ever you go, whatever you do, i will be right here waiting for you, whatever it takes, or how ever
my heart breaks, i will be right here waiting for you.
om jag dör, kom ihåg mig som en krigare, du vet vad jag vill snälla lova att gå vidare, jag vill vara hos
dig, och smeka din kind, om jag så ska springa dit du är i en motvind, du är en ängel från himlen,
djupt i mina ögon, när du sa att du var singel tänkte jag; shit fan ljög han?! du är vacker och
fin på alla möjliga sätt, ett liv att leva med dig känns så lätt, ligger i min säng, och tårarna rinner,
känner hur liv sakta försvinner, jag vill vara med dig, och hålla dig nära, trodde verkligen att
vi 2 var kära, du finns i allt, tankar och blod men det ska vara du och jag på denna jord, ett sista
farväl, med snara runt halsen jag sparkar bort stolen jag har dansat sista dansen..


jag saknar dig, förstå det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0