18/2-10 Niclas Åberg§

du är så jävla underbar älskling, nu ska jag berätta historien, först vi va såna jävla fiender typ hosta mot varandra, kolla snett å allt. sen vi börja snacka å smsa å det.. har alltid tyckt att du va söt. sen vi blev typ 'bror&syster,bästavän' å allt. sen jah blev kär i dig. så jag mådde dåligt, för jag visste att du inte gillade mig. sen så helt plötsligt började du gilla mig. jag blev överlycklig, jag sprang runt i huset å bara skrek å skratta å va alllmänt lycklig! sen så vart vi på g. sen tillslut *äntligen* pussades vi på station. då ja ba; 'är vi tsm nu typ?' du bah. ah typ (aa' Du anar verkligen inte hur lycklig jag var. jag satt på bussen å ba t hannah, JAG ÄR FUCKING LYCKLIG NU ASSO DU ANAR INTE. 18/2-10 kl. 13:49 den bästa tidpunkten i mitt liv asso, verkligen jag menar det, utan dig inget mig! du har visat mig vad kärlek innebär. det är så otroligt underbart att du är min åh ja är din, jag kan bara inte inse det. jag blir varm när jag hör dina ord älskling, 'jag älskar dig' du anar verkligen inte hur mycket det känns. det känns på ett sånt otroligt bra sätt. jag blir lycklig när jag ser dig le å skratta. inte för att du brukar vara ledsen, men när jag ser på dig blir jag helt lycklig, jag blir varm! du kan få mig att bli kokhet när det är iskallt ute. ditt leende å dina ord. du är verkligen så underbar. skulle jag se dig gråta eller vara ledsen/deprimerad skulle jag falla ner på marken å bara gråta. du betyder så fuckinn' mycket. jag är din, å du är min.

visst jag kunde skrivit längre men jah har fan inga ord kvar.

Niclas Åberg, artonde i andra tvåtusentio elva minuter i 2, jag älskar dig mer än ord kan säga. v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0