HISS/DISS LISTA BY CAROLINA



  Ken Ring. - Han är så cool, skriver musik som får mig att må bra, ja, han är bäst!
  Fjällräven-dunjackor. - Jag vet att det är typiskt fjortisjackor, men min kompis Hannah har en och den e verkligen hur varm som helst. Skit i fördomar, den e skön och varm eller hur?
 Mina kompisar. - Dom har verkligen världens finaste personlighet, och den skönaste humor'n. Tillexempel. Daniel Byman kom på en grej. 88 = hh = heil hitler! Lixom.. Bara några som fattar x). Men ja. Tumme upp.



  Dessies.se. - Alltså, hon är sån fjortis! Klagar på allt och alla men hon kollar sig själv aldrig i spegeln. Undra om hon ens vet vad en fjortis är.
 När man har försovit sig. - Shit, imorse vaknade jag 25 minuter över 7 och jag skulle gå till bussen 5 över halv. Jag hade alltså 10 minuter på att fixa löshåret, sminka mig, leta kläder o.s.v. Skitirriterande!
  Fjortisar. - '' Aswh guuuwdh jah pallawr nthh merw tah miwhg tillh ewn annanh världwh? :( '' Seriöst det är fan synd om dom.. Pallar inte med såna -.-'

Bjuder på en bild också ;)

He-he-he-he-he-he-he. Nu får ni nt kalla mig fjortis ok?! Jag lekte ;)
/ C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0